Ανδρέας Κάλβος "Εις Σάμον"

«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται
ζυγό δουλείας ας έχωσι, θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία»

Κωστής Παλαμάς "Η λειτουργία δεν τέλειωσε"

«Χρωστάτε και σε όσους ήρθαν, πέρασαν,
θα 'ρθούνε, θα περάσουν.
Κριτές, θα μας δικάσουν

οι αγέννητοι, οι νεκροί».

Διαχειριστής ιστολογίου: Σπύρος Παν. Κανελλόπουλος (Μαθηματικός - Ταμίας Εκτελεστικής Επιτροπής Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. - Πρόεδρος Δ.Σ. Ε' Ε.Λ.Μ.Ε. Ανατ. Αττικής - Μέλος Δ.Σ. Κοινωνικού Πολυκέντρου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. - τέως Ταμίας Δ.Σ. ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. της Ο.Λ.Μ.Ε.)

Κυριακή 30 Απριλίου 2017

Ομιλία Θ.Τσούχλου στην Ε.Λ.Μ.Ε. ΕΥΒΟΙΑΣ


Στην ημερίδα που πραγματοποιήθηκε με θέμα την "Αναρδιάρθρωση στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση" , ως εισηγητής το μέλος του Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. Θ. Τσούχλος ανέπτυξε τις θέσεις της Δ.Α.Κ.Ε. 

Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στη(ν):


α) αντιμεταρρύθμιση που επιχειρεί να επιβάλει η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου


β) κατηγοριοποίηση των μαθημάτων στο Γυμνάσιο.

γ) μείωση των ωρών διδασκαλίας.

δ) απομείωση του Ορθόδοξου χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών.

ε) προσπάθεια να αποσυνδεθεί ο Αρχαίος και Βυζαντινός Ελληνισμός από το Νεώτερο και τον Νεότατο.

στ) εξαγγελθείσα αλλαγή των βιβλίων της Ιστορίας που θα οδηγήσει στη μονόπλευρη μαρξιστική καταγραφή γεγονότων.

ζ) προτεινόμενη μεταβατική τάξη της Α' Λυκείου, η οποία θα πλήξει ιδιαίτερα την ύπαρξη των ΕΠΑ.Λ.

η) δημιουργία ουσιαστικά ενός διετούς πλήρως εντατικοποιημένου Λυκείου, στο οποίο θα παρέχεται το Εθνικό Απολυτήριο ή ένα απλό Πιστοποιητικό Σπουδών.

θ) αμφισβήτηση από τον Υπουργό κατά πόσον οι Πανελλαδικές είναι αξιοκρατικές-αξιόπιστες, αλλά και στον προβληματισμό του αν είναι αντικειμενικές.

ι) επιχειρούμενη επιβολή ενός "μεικτού συστήματος" ή την εμπλοκή των Πανεπιστημίων που θα μας επιστρέψει στη δεκαετία του 60.

ια) αντίληψη του Υπουργού ότι δεν υφίσταται ο όρος "Καθηγητικές Σχολές", αλλά και τη δήλωση του τ. Γεν. Γραμματέα Δ. Χασάπη ότι "Οι καθηγητές έχουν απίστευτα μεγάλο παιδαγωγικό έλλειμμα".

ιβ) αύξηση εξαιτίας των πολιτικών αυτών των τεχνητών πλεονασμάτων, στους μηδενικούς διορισμούς και τη συνεχώς αυξανόμενη ανεργία στο χώρο των αναπληρωτών.


Η μεγάλη φιλελεύθερη παράταξη, πρώτη στο χώρο των εκπαιδευτικών:

- Καλύπτει τον Πατριωτικό, Λαϊκό, Δημοκρατικό και Κοινωνικό χώρο.

- Αγωνίζεται για την προάσπιση του Δημόσιου Σχολείου και των σκληρά μαχόμενων λειτουργών του.

- Υπεραμύνεται μιας Παιδείας που θα έχει ως κεντρικό πυλώνα την Ορθοδοξία και την αδιάλειπτη ιστορική μας Εθνική συνείδηση από την Αρχαιότητα έως και σήμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε κοσμίως.