Ανδρέας Κάλβος "Εις Σάμον"

«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται
ζυγό δουλείας ας έχωσι, θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία»

Κωστής Παλαμάς "Η λειτουργία δεν τέλειωσε"

«Χρωστάτε και σε όσους ήρθαν, πέρασαν,
θα 'ρθούνε, θα περάσουν.
Κριτές, θα μας δικάσουν

οι αγέννητοι, οι νεκροί».

Διαχειριστής ιστολογίου: Σπύρος Παν. Κανελλόπουλος (Μαθηματικός - Ταμίας Εκτελεστικής Επιτροπής Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. - Πρόεδρος Δ.Σ. Ε' Ε.Λ.Μ.Ε. Ανατ. Αττικής - Μέλος Δ.Σ. Κοινωνικού Πολυκέντρου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. - τέως Ταμίας Δ.Σ. ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. της Ο.Λ.Μ.Ε.)

Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2017

ΔΑΚΕ Καθηγητών ΔΕ: Η ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

               

                 Έκπληκτοι πληροφορηθήκαμε την ανακοίνωση των Παρεμβάσεων, με την οποία εγκαλούν τη Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε για δημοκρατικό έλλειμμα και διαστρέβλωση των θέσεων του κλάδου. Είναι πραγματικά εντυπωσιακό, η παράταξη που γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων της τις δημοκρατικές λειτουργίες εντός της Ομοσπονδίας, προκειμένου να εξυπηρετήσει τα μικροπαραταξιακά της συμφέροντα, να εγκαλεί την παράταξη που λειτουργεί εντός του δημοκρατικού πλαισίου.

            Προς αποκατάσταση της αλήθειας, ενημερώνουμε τους συναδέλφους ότι συζήτηση εντός του Δ.Σ της ΟΛΜΕ για το πρόγραμμα δράσης της Ομοσπονδίας πραγματοποιήθηκε, παρά τα περί αντιθέτου λεγόμενα των Παρεμβάσεων. Στη συνεδρίαση αυτή ΠΑΜΕ και Παρεμβάσεις δήλωσαν ευθαρσώς ότι είναι αδύνατον να συμμετάσχουν στην αναγκαία σύνθεση, προκειμένου να βγει εισήγηση προς τον κλάδο. Ως εκ τούτου, και με δεδομένα τα μεγάλα προβλήματα που ταλανίζουν τον κλάδο, ΔΑΚΕ, ΠΕΚ και ΣΥΝΕΚ προχώρησαν στη διαμόρφωση εισήγησης. Παρά το γεγονός ότι η εισήγηση είχε ευρεία πλειοψηφία και η συζήτηση για τη δράση το επόμενο διάστημα είχε περαιωθεί εντός του Δ.Σ της ΟΛΜΕ, η εισήγηση εστάλη στα μέιλ των μελών του Δ.Σ για διαβούλευση και παρατηρήσεις, όπως είθισται τα τελευταία δέκα χρόνια. Η διαδικασία αυτή διήρκεσε μία μέρα χωρίς οι Παρεμβάσεις να κάνουν την παραμικρή παρατήρηση επί του κειμένου εισήγησης. Κατόπιν τούτου και με δεδομένη την πλειοψηφία το κείμενο αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας και εστάλη στις τοπικές ΕΛΜΕ.

            Όσον αφορά δε το σκέλος της καταγγελίας για διαστρέβλωση των θέσεων του κλάδου, οι Παρεμβάσεις μας εγκαλούν, γιατί στο κείμενο ζητάμε:
·         Εξορθολογισμό και μείωση της διδακτέας ύλης των μαθημάτων.
·         Αξιόπιστο απολυτήριο Λυκείου με ενδοσχολικές εξετάσεις.

Μάλιστα φτάνουν στο σημείο ύψιστης γελοιότητας να ισχυρίζονται ότι δεν είναι θέσεις του κλάδου, ψηφισμένες από τα Συνέδρια τα αυτονόητα. Σκοπίμως αποσιωπούν ότι επί σειρά ετών ζητούσε το Δ.Σ της ΟΛΜΕ από την εκάστοτε ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας τη μείωση και τον εξορθολογισμό της ύλης των μαθημάτων και δη των πανελληνίως εξεταζόμενων. Φαίνεται ότι οι επαγγελματίες «επαναστάτες» της άκρας αριστεράς επιζητούν τη διατήρηση ή την αύξηση της ογκώδους ύλης που συνθλίβει τις ψυχές των μαθητών μας. Με τη στάση τους αυτή ρίχνουν νερό στο μύλο της παραπαιδείας και ενισχύουν τους φροντιστές. Μήπως άραγε αυτός είναι ο στόχος τους;

            Όσον δε αφορά το αστείο επιχείρημα ότι το αξιόπιστο απολυτήριο Λυκείου δεν αποτελεί αυτονόητη θέση του κλάδου, έχουμε να τους δηλώσουμε ότι και ο παραλογισμός έχει τα όρια του. Φυσικά και δεν υπονομεύει η ΔΑΚΕ καθηγητών Δ.Ε το απολυτήριο του Λυκείου, όπως δίνεται με το σημερινό σύστημα. Αντιθέτως η Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε πιστεύει πώς οι Πανελλαδικές εξετάσεις του Ιανουαρίου και η διόρθωση των γραπτών από εξωτερικούς αξιολογητές ,όπως προβλέπει το σχέδιο Γαβρόγλου, η δημιουργική εργασία και η βαθμολογική προσμέτρηση της και σειρά άλλων διατάξεων θα οδηγήσει σε ένα απολυτήριο Λυκείου πολύ λιγότερο αξιόπιστο απ΄ ότι σήμερα.


Η Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών με αίσθημα ευθύνης καταθέτει τις απόψεις της στον κλάδο και αδιαφορεί για όλους όσους κατ΄ εξακολούθηση τη συκοφαντούν αλλοιώνοντας τις θέσεις της. Δυστυχώς όμως για αυτούς οι καθηγητές τους γνωρίζουν καλά και τους έχουν θέσει στο περιθώριο. Εμείς ένα πράγμα έχουμε να τους συστήσουμε: «ψυχραιμία παιδιά. Ο πανικός είναι κακός σύμβουλος». 

Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε κοσμίως.