Ανδρέας Κάλβος "Εις Σάμον"

«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται
ζυγό δουλείας ας έχωσι, θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία»

Κωστής Παλαμάς "Η λειτουργία δεν τέλειωσε"

«Χρωστάτε και σε όσους ήρθαν, πέρασαν,
θα 'ρθούνε, θα περάσουν.
Κριτές, θα μας δικάσουν

οι αγέννητοι, οι νεκροί».

Διαχειριστής ιστολογίου: Σπύρος Παν. Κανελλόπουλος (Μαθηματικός - Ταμίας Εκτελεστικής Επιτροπής Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. - Πρόεδρος Δ.Σ. Ε' Ε.Λ.Μ.Ε. Ανατ. Αττικής - Μέλος Δ.Σ. Κοινωνικού Πολυκέντρου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. - τέως Ταμίας Δ.Σ. ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. της Ο.Λ.Μ.Ε.)

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2019

Η περιοδεία του Θόδωρου Τσούχλου στην Αργολίδα



Στο πλαίσιο των κινητοποιήσεων εναντίον του συστήματος διορισμών, το μέλος του Προεδρείου του Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε., Θ. Τσούχλος, επισκέφθηκε το 1ο και 4ο Γ/σιο - 3οΓΕ.Λ.- 1ο ΕΠΑ.Λ. του Άργους, συμμετείχε δε στο διευρυμένο Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. στο Ναύπλιο όπου συζητήθηκαν τα φλέγοντα ζητήματα της Εκπαίδευσης.

  Κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης για το μείζον ζήτημα των αρνητικότατων αλλαγών που επέρχονται στους συναδέλφους αναπληρωτές με το προτεινόμενο νομοσχέδιο προβλήθηκαν οι αδιαπραγμάτευτες θέσεις της Ομοσπονδίας που απαιτεί:

1.    Μόνιμους διορισμούς για τους αναπληρωτές που επί σειρά ετών με πενιχρούς μισθούς και σημαντικά προβλήματα στηρίζουν το δημόσιο σχολείο.
2.    Προστασία της προϋπηρεσίας κατά 100%.
3.    Υπεράσπιση της αξίας και της παλαιότητας του πτυχίου ως μοναδικού κριτηρίου διορισμού.
4.    Απόσυρση του διάτρητου «προσοντολογίου».

  Κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης, αλλά και του διευρυμένου Δ.Σ. εκφράστηκε ο έντονος προβληματισμός για τα συμβαίνοντα στο χώρο της Παιδείας και η ομόθυμη στήριξη στις αναπληρώτριες και τους αναπληρωτές συναδέλφους μας. Παράλληλα  ζητήθηκε εγρήγορση όσον αφορά την πρόθεση του Υπουργείου να προωθήσει το νέο ΓΕ.Λ. και τις παντοειδείς ανατροπές στο σύστημα εισαγωγής στην Γ/θμια Εκπαίδευση, με τα οποία διαφωνεί η Ο.Λ.Μ.Ε. Σε θέματα όπως το ωράριο, η μείωση των μαθητών ανά τμήμα, η λειτουργία των ολιγομελών, το μισθολογικό-ασφαλιστικό-συνταξιοδοτικό τονίστηκε πως παραμένουν πάγιες διεκδικήσεις του κλάδου σε μια χρονική στιγμή όπου πλήττεται βάναυσα το Κοινωνικό Κράτος και ο δημόσιος χαρακτήρας της Ελληνικής Εκπαίδευσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε κοσμίως.