Ανδρέας Κάλβος "Εις Σάμον"

«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται
ζυγό δουλείας ας έχωσι, θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία»

Κωστής Παλαμάς "Η λειτουργία δεν τέλειωσε"

«Χρωστάτε και σε όσους ήρθαν, πέρασαν,
θα 'ρθούνε, θα περάσουν.
Κριτές, θα μας δικάσουν

οι αγέννητοι, οι νεκροί».

Διαχειριστής ιστολογίου: Σπύρος Παν. Κανελλόπουλος (Μαθηματικός - Ταμίας Εκτελεστικής Επιτροπής Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. - Πρόεδρος Δ.Σ. Ε' Ε.Λ.Μ.Ε. Ανατ. Αττικής - Μέλος Δ.Σ. Κοινωνικού Πολυκέντρου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. - τέως Ταμίας Δ.Σ. ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. της Ο.Λ.Μ.Ε.)

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

Θόδωρος Τσούχλος: Δυστυχώς, τίποτε δεν άλλαξε - Οφείλουμε να αντιδράσουμε δυναμικά


Παιδεία: Θεσμοί  και μνημόνια επιστρέφουν



Η τοποθέτηση του Υπουργού Παιδείας στη συνάντηση του με τις Εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες, περιέγραψε αδρά τον προσανατολισμό, τις προθέσεις και τις αποφάσεις του. 

Συγκεκριμένα:


α) υπάρχει πλήρης ευθυγράμμιση με όσες υποχρεώσεις έχει υπογράψει η νεομνημονιακή συγκυβέρνηση.

β) συνεχίζεται αταλάντευτα η πολιτική της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας.

γ) είναι υπό διαπραγμάτευση μία ακόμα επαχθής ενδιάμεση έκθεση του ΟΟΣΑ.

δ) υπάρχει εν εξελίξει η επεξεργασία ενός τριετούς σχεδίου για την Παιδεία.

ε) εκτιμάται ως αυτονόητη η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και όλων των στελεχών της Εκπαίδευσης.

στ) επιφυλάχθηκε στο μείζον θέμα των διορισμών και του μέλλοντος των αναπληρωτών συναδέλφων.

ζ) δεν τοποθετήθηκε σε όσα κρίσιμα ζητήματα που έθεσε η Ομοσπονδία.

  Με νέες του δηλώσεις  επιμένει στη σύνταξη ενός τριετούς προγράμματος και εξαγγέλλει τη ριζική αναβάθμιση των δύο τελευταίων τάξεων του Λυκείου και την καθιέρωση του Εθνικού Απολυτηρίου.

 
Συμπερασματικά:

α) με απόλυτη ειλικρίνεια παρουσιάζεται ανάγλυφα η πλήρης υποταγή της Ελληνικής Παιδείας στα κελεύσματα και τις αποφάσεις εξωχώριων θεσμών και εταίρων.

β) συνεχίζεται η "αντιμεταρρύθμιση" με την απομείωση  των Θρησκευτικών και των Αρχαίων Ελληνικών που οδηγεί στην αμφισβήτηση της αρμονικής ιστορικής συμπόρευσης Ορθοδοξίας και Ελληνισμού

γ) διαφαίνεται, ότι η επερχόμενη με σφοδρότητα αυτοαξιολόγηση και αξιολόγηση,  θεωρείται ως προαπαιτούμενο από τους δανειστές για να συζητηθεί μια μικρή αύξηση δαπανών και η δυνατότητα κάποιων διορισμών

δ) συνεχίζονται:
1) τα τεχνητά πλεονάσματα
2) η κατηγοριοποίηση των μαθημάτων στο Γυμνάσιο
3) οι αντιεπιστημονικές αναθέσεις διδασκαλίας
4) η αύξηση του διδακτικού ωραρίου των υπεύθυνων Εργαστηρίων
5) οι μετακινήσεις σε περισσότερα από δύο σχολεία
6) η συρρίκνωση της Τεχνικής Εκπαίδευσης
7) οι καταργήσεις- συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων
8) το ωράριο του 2013, αλλά και οι συνεχώς αυξανόμενες υποχρεώσεις μας
9)  η πρόθεση ύπαρξης όσο το δυνατόν περισσότερων τμημάτων με το ανώτατο όριο μαθητών
10) η επαναφορά των προτάσεων «Λιάκου»  για διετές Λύκειο
 
Δυστυχώς, τίποτε δεν άλλαξε στο Υπουργείο Παιδείας, ούτε το μήνυμα των εκλογών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια ελήφθη υπόψιν. 

Η Ομοσπονδία οφείλει να αντιδράσει δυναμικά, άμεσα και αποφασιστικά. 

Η Δ.Α.Κ.Ε., δύναμη ευθύνης και προοπτικής καλείται να καταστεί πρωτοπόρα στον αγώνα αυτό, να αντιταχθεί στην περαιτέρω συρρίκνωση της Δημόσιας δωρεάν Εκπαίδευσης,  να στηρίξει τις Ελληνίδες και τους Έλληνες μαχόμενους λειτουργούς της, να θέσει ως κεντρικό στόχο μια Παιδεία με Εθνικό και Λαϊκό πρόσημο.


Θόδωρος Τσούχλος
Μέλος Δ.Σ. Ο.Λ.Μ.Ε.
Μέλος Εκτελεστικής Επιτροπής της  Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε κοσμίως.