Ανδρέας Κάλβος "Εις Σάμον"

«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται
ζυγό δουλείας ας έχωσι, θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία»

Κωστής Παλαμάς "Η λειτουργία δεν τέλειωσε"

«Χρωστάτε και σε όσους ήρθαν, πέρασαν,
θα 'ρθούνε, θα περάσουν.
Κριτές, θα μας δικάσουν

οι αγέννητοι, οι νεκροί».

Διαχειριστής ιστολογίου: Σπύρος Παν. Κανελλόπουλος (Μαθηματικός - Ταμίας Εκτελεστικής Επιτροπής Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. - Πρόεδρος Δ.Σ. Ε' Ε.Λ.Μ.Ε. Ανατ. Αττικής - Μέλος Δ.Σ. Κοινωνικού Πολυκέντρου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. - τέως Ταμίας Δ.Σ. ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. της Ο.Λ.Μ.Ε.)

Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017

Απάντηση του προέδρου της ΟΛΜΕ στις αστειότητες του Υπουργείου Παιδείας

            

          
           Έκπληκτος διαπίστωσα ότι το Υπουργείο Παιδείας με εγκαλεί, γιατί υποστήριξα τη θέση της ΟΛΜΕ για την αυτονομία του Γενικού Λυκείου. Η ΟΛΜΕ πιστεύει στον αυτόνομο εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό χαρακτήρα που πρέπει να έχει το Λύκειο. Για το λόγο αυτό προτείνει τη συγκεκριμένη περίοδο Πανελλαδικές Εξετάσεις σε τέσσερα μαθήματα μετά το τέλος του Λυκείου και αφού έχουν ολοκληρωθεί οι απολυτήριες εξετάσεις.


            Είναι προφανές λοιπόν, ότι αρνούμαστε να μετατραπεί η Γ΄ Λυκείου σε προπαρασκευαστικό έτος για την εισαγωγή στα ΑΕΙ και στα ΤΕΙ και συνακόλουθα αρνούμαστε κάθε εκπαιδευτική διαδικασία εντός Λυκείου να αποτιμάται για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

            Έτσι λοιπόν, σε τηλεοπτική εκπομπή είπα μεταξύ άλλων ότι είμαστε αντίθετοι στην προσμέτρηση της προφορικής βαθμολογίας για την εισαγωγή στα ΑΕΙ, γιατί με αυτό τον τρόπο παραβιάζεται η αυτονομία του Λυκείου που υποστηρίζουμε. Ανέφερα ότι αρκετοί συνάδελφοι υποστηρίζουν την ύπαρξη της προφορικής βαθμολογίας για την εισαγωγή στα ΑΕΙ, με τη λογική ότι έτσι οι μαθητές επικεντρώνονται περισσότερο στη μαθησιακή διαδικασία. Την άποψη αυτή, που όντως υπάρχει μεταξύ μερίδας συναδέλφων, ανέφερα για την δημοσιογραφική αποτύπωση, παρά το γεγονός ότι η άποψη αυτή δεν αποτελεί θέση του κλάδου. Συνέχισα αναφέροντας τους ενδοιασμούς μας για την αλλοίωση του παιδαγωγικού χαρακτήρα του Λυκείου, που είναι η θέση του κλάδου, εάν υιοθετηθεί η προσμέτρηση της προφορικής βαθμολογίας,. Επεσήμανα την ανησυχία μας για την αφόρητη πίεση που θα δεχτούν οι συνάδελφοι, δεδομένου ότι με το προτεινόμενο σύστημα η βαθμοθηρία θα θριαμβεύσει. Εξέφρασα τους φόβους μου για την πολιτική που μπορεί να ακολουθήσουν ορισμένα ιδιωτικά σχολεία στο ζήτημα της προφορικής βαθμολογίας, με δεδομένες τις πρόσφατες καταγγελίες της ΟΙΕΛΕ για παρόμοια κρούσματα στο παρελθόν.

            Οι ακόλουθοι του Υπουργού Παιδείας, αποκόβοντας μέρος της συνέντευξης που παραχώρησα, επιδιώκουν να συκοφαντήσουν το συνδικαλιστικό κίνημα εν γένει και τον Πρόεδρο της ΟΛΜΕ εν προκειμένω. Η επίθεση αυτή δεν είναι τυχαία. Γίνεται σε μία περίοδο, που ο Υπουργός Παιδείας επιχειρεί συνειδητά να πλήξει το συνδικαλιστικό κίνημα στην εκπαίδευση, για να περάσει ευκολότερα την αντιεκπαιδευτική πολιτική που σχεδιάζει. Μία πολιτική που στόχο έχει την υποταγή του συνδικαλιστικού κινήματος στους μηχανισμούς του Υπουργείου Παιδείας.

            Υπενθυμίζω στους παρατρεχάμενους του Υπουργού Παιδείας ότι ο Πρόεδρος της ΟΛΜΕ εκφράζει τον κλάδο, απολογείται στους συναδέλφους και φυσικά δεν παίρνει την άδεια του Υπουργού, για να εκφράσει τις απόψεις της Ομοσπονδίας. Σε αυτούς που έκαναν χρήση της «μισής αλήθειας» υπενθυμίζω ότι, οι προηγούμενοι που χρησιμοποίησαν αυτήν την τακτική βρίσκονται βαθιά θαμμένοι στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας.

Υ.Γ. Ο Υπουργός Παιδείας είναι ο τελευταίος που δικαιούται να λέει ότι ενδιαφέρεται για τους εκπαιδευτικούς.

Είναι αυτός που έκανε καθεστώς τους μηδενικούς διορισμούς. 

Είναι αυτός που αποφάσισε οι νεώτεροι συνάδελφοι να παραμείνουν καθηλωμένοι, για άλλη μία χρονιά, μακριά από τα σπίτια τους, περικόπτοντας τις αποσπάσεις και αποκρύβοντας τα κενά. Και φυσικά, τίποτα δεν έκανε για να προστατεύσει τους εκπαιδευτικούς από το « μπούλινγκ» που υφίστανται από έξαλλους βαθμοθήρες γονείς, φαινόμενο που φοβάμαι ότι θα ενταθεί στο προσεχές μέλλον.

ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ ΤΗΣ  ΟΛΜΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε κοσμίως.