Ανδρέας Κάλβος "Εις Σάμον"

«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται
ζυγό δουλείας ας έχωσι, θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία»

Κωστής Παλαμάς "Η λειτουργία δεν τέλειωσε"

«Χρωστάτε και σε όσους ήρθαν, πέρασαν,
θα 'ρθούνε, θα περάσουν.
Κριτές, θα μας δικάσουν

οι αγέννητοι, οι νεκροί».

Διαχειριστής ιστολογίου: Σπύρος Παν. Κανελλόπουλος (Μαθηματικός - Ταμίας Εκτελεστικής Επιτροπής Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. - Πρόεδρος Δ.Σ. Ε' Ε.Λ.Μ.Ε. Ανατ. Αττικής - Μέλος Δ.Σ. Κοινωνικού Πολυκέντρου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. - τέως Ταμίας Δ.Σ. ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. της Ο.Λ.Μ.Ε.)

Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018

Νικ. Κωνσταντίνου: Χιλιάδες εκπαιδευτικοί και κυρίως οι μαθητές, είμαστε σε άγνοια.


Πραγματοποιήθηκαν στη Ρόδο, στις 26 και 27 Φεβρουαρίου, δύο ημερίδες της ΟΛΜΕ για το "Νέο Λύκειο" και τα εργασιακά προβλήματα των αναπληρωτών και την έλλειψη διορισμών.
Ακολουθεί δήλωση του Νικηφόρου Κωνσταντίνου (μέλος στο ΔΣ της ΟΛΜΕ και Αντιπρόεδρος ΔΑΚΕ Καθηγητών).


«Η Κυβέρνηση, Δευτέρα, Τρίτη, Σάββατο αποφασίζει να καταργήσει τις πανελλαδικές και τις υπόλοιπες ημέρες αλλάζει γνώμη. Δεν ξέρουμε τι πρόκειται να θεσμοθετήσει και να νομοθετήσει. Εμείς πιέζουμε συνεχώς τον υπουργό για συνάντηση ώστε να μας ξεκαθαρίσει τι σκέφτεται για το λύκειο, μαθητές και γονείς αγωνιούν. Χιλιάδες εκπαιδευτικοί και κυρίως οι μαθητές είμαστε σε άγνοια. Δεν γνωρίζουμε με ποιο τρόπο θα γίνει η αξιολόγηση των μαθητών και η πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ακούγονται πέντε διαφορετικά σχέδια του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Δεν έχουμε όμως καμία επίσημη ενημέρωση. Κυρίως καταστρατηγείται ο γενικός ρόλος του Λυκείου και η γενική εκπαίδευση που παρείχε μέχρι τώρα. Οδεύουμε σε ένα πολύ πιο εξειδικευμένο λύκειο, όπου ένας μαθητής από τη δευτέρα λυκείου μέχρι το πανεπιστήμιο θα μπορεί να κάνει μόνο μαθήματα της ειδικότητας που θα ακολουθήσει αργότερα. Ο κ. Γαβρόγλου και το ΙΕΠ σκέφτονται να μεταφέρουν στο λύκειο την εξειδίκευση στην επιστήμη που παρείχε μέχρι τώρα μόνο το πανεπιστήμιο. Ενώ λένε ότι το λύκειο δεν λειτουργεί αυτή τη στιγμή, πάνε να το μετατρέψουν σε ένα προστάδιο του πανεπιστημίου. ¨Όλα αυτά δεν ωφελούν ούτε το μαθητή ούτε το γονιό. Ο ρόλος του λυκείου είναι παιδαγωγικός και πρέπει να διδάσκονται όλα τα μαθήματα για να έχει ο μαθητής μία γενική γνώση. Όλα τα μαθήματα χρειάζεται να διδάσκονται. Πρέπει να ενισχυθεί ο ρόλος του λυκείου, να διδάσκονται όλα τα μαθήματα. Πρέπει να υπάρχει ένα αντικειμενικό και αξιοκρατικό σύστημα που θα οδηγεί το μαθητή στο πανεπιστήμιο. Όσο για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, οι πανελλαδικές είναι το πιο αξιόπιστο και πιο αξιοκρατικό σύστημα. Κανείς δεν μπορεί να το αμφισβητήσει αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε κοσμίως.