Αλλά και ο Ι. Τσαπρούνης αναφέρθηκε στη νοοτροπία της συντριπτικής πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών που αντιδρούν στην τηλεκπαίδευση, στην αποχή των περισσότερων από την εξ αποστάσεως διδασκαλία την άνοιξη του 2020, την ολοκλήρωση εκείνου του σχολικού έτους από το Μάρτιο και την ύπαρξη στην πλειοψηφία μιας παλαιολιθικής νοοτροπίας που διδάσκει με λογικές της δεκαετίας του ‘80. Όσον αφορά τους συνδικαλιστές, που τους αποκαλεί «εργατοπατέρες», υποστηρίζει πως αντιδρούν στην τηλεκπαίδευση, την αξιολόγηση, αλλά και σε οποιαδήποτε μεταρρυθμιστική προσπάθεια.
Συνολική απάντηση στη διπλή αυτή επίθεση:
1. Η ΟΛΜΕ από το Νοέμβριο του 2019 είχε κρίνει ως ακατάλληλο τον Ι. Αντωνίου για τη θέση του προέδρου του ΙΕΠ θεωρώντας πως οι απόψεις του ήταν μακράν από τις θέσεις και τις διεκδικήσεις του κλάδου.
2. Τον Ιούλιο του 2020 η Ομοσπονδία κατήγγειλε τον πρόεδρο του ΙΕΠ για την άρνησή του να συναντηθεί, να επικοινωνήσει και να συνεργαστεί ως όφειλε με τους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας στο μείζον θέμα των ωρολογίων προγραμμάτων. Εκ νέου τόνιζε πως επιβεβαιώθηκαν οι αρχικές εκτιμήσεις της περί ακαταλληλότητάς του και τον έκρινε με βάση το σύνολο των γεγονότων ως ανεπιθύμητο πρόσωπο για τον κλάδο ζητώντας την άμεση παρέμβαση της υπουργού.
3. Τον Δεκέμβριο του 2021 σε σχετική ανακοίνωση για τα αναλυτικά προγράμματα κατήγγειλε εκ νέου την ηγεσία του ΙΕΠ για αδιαφανείς διαδικασίες και πλήρη περιφρόνηση της εκπαιδευτικής κοινότητας, καθώς δεν υπήρξε η παραμικρή διαβούλευση με ΟΛΜΕ- ΔΟΕ- ΟΙΕΛΕ. Παράλληλα επισήμανε εκ νέου την άρνηση του κ. Αντωνίου να συναντηθεί και να συζητήσει ως θεσμικά όφειλε για τα μείζονα προβλήματα (περιεχόμενο σπουδών, συνέπειες της πανδημίας, τηλεκπαίδευση, εξοβελισμό Κοινωνικών Επιστημών- Καλλιτεχνικής Παιδείας).
4. Οι λεγόμενοι «επαγγελματίες συνδικαλιστές» ή «εργατοπατέρες» εκπροσωπούν 200.000 εκπαιδευτικούς που μάχονται καθημερινά σε δυσμενείς συνθήκες, με χαμηλούς μισθούς και μια συνεχώς εντεινόμενη γραφειοκρατική πίεση. Έχουμε τις θέσεις μας, συχνά διαφωνούμε, επιλύουμε όμως κάθε διαφορά με δημοκρατικές, πλειοψηφικές, διαλεκτικές διαδικασίες. Πάντα σεβόμαστε όλες τις απόψεις και λειτουργούμε με βάση την πολυφωνία και τον ανοικτό διάλογο.
5. Ως ΔΑΚΕ δηλώνουμε ρητά και κατηγορηματικά πως ο πρόεδρος του ΙΕΠ δεν έχει καμία σχέση με την Παράταξή μας, καθώς εμείς έχουμε συνυπογράψει και συμφωνήσει με όλες τις ανακοινώσεις της ΟΛΜΕ για την υποψηφιότητά του και την μετέπειτα θητεία του. Εντελώς διαφορετική η πορεία του από τους δικούς μας αγώνες στη ΔΑΠ- ΝΔΦΚ και την ΟΝΝΕΔ.
6. Την άνοιξη του 2020 το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας συμμετείχε με τον πλέον ενεργό τρόπο στη σύγχρονη και ασύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία. Το σχολικό έτος ολοκληρώθηκε κανονικά και όχι το Μάρτιο, ενώ από το Μάιο και μετά τα μαθήματα πραγματοποιήθηκαν δια ζώσης.
7. Η ΟΛΜΕ διεκδίκησε και διεκδικεί τους απόλυτα ασφαλείς όρους στη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης, αγωνίζεται για την εξάλειψη κάθε κοινωνικής- παιδαγωγικής ανισότητας και την παροχή του απαραίτητου εξοπλισμού σε εμάς και τους μαθητές μας.
8. Διεκδικούμε ουσιαστική αύξηση των μισθών μας, επαναφορά των δώρων, ευπρεπείς συντάξεις, πραγματοποίηση μεγάλου αριθμού διορισμών, αποσυμπίεση από τη γραφειοκρατία που υφιστάμεθα, ετήσια επιμόρφωση
9. Απαιτούμε την άμεση μονιμοποίηση των συναδέλφων μας που διορίστηκαν το 2020. Η επαπειλούμενη «αξιολόγησή» τους οδηγεί σε ομηρεία. Ο Δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας αναφέρεται στην απρόσκοπτη μονιμοποίηση των δημοσίων υπαλλήλων μετά τη διετία, η δοκιμαστική περίοδος έληξε στις 19/8/22 και η διαπιστωτική πράξη όφειλε να είχε εκδοθεί το αργότερο έως τις 19/10/22.
10. Αγωνιζόμαστε για μια αναβαθμισμένη, σύγχρονη, δωρεάν Δημόσια Εκπαίδευση. Ενισχύουμε τις Ομοσπονδίες μας μέσα από μαζικές, δημοκρατικές, συλλογικές διαδικασίες.
Θόδωρος
Τσούχλος
Γενικός Γραμματέας Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών
Μέλος Δ.Σ. Ο.Λ.Μ.Ε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε κοσμίως.