Ανδρέας Κάλβος "Εις Σάμον"

«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται
ζυγό δουλείας ας έχωσι, θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία»

Κωστής Παλαμάς "Η λειτουργία δεν τέλειωσε"

«Χρωστάτε και σε όσους ήρθαν, πέρασαν,
θα 'ρθούνε, θα περάσουν.
Κριτές, θα μας δικάσουν

οι αγέννητοι, οι νεκροί».

Διαχειριστής ιστολογίου: Σπύρος Παν. Κανελλόπουλος (Μαθηματικός - Ταμίας Εκτελεστικής Επιτροπής Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. - Πρόεδρος Δ.Σ. Ε' Ε.Λ.Μ.Ε. Ανατ. Αττικής - Μέλος Δ.Σ. Κοινωνικού Πολυκέντρου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. - τέως Ταμίας Δ.Σ. ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. της Ο.Λ.Μ.Ε.)

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2019

Επίσκεψη του Θ. Τσούχλου στα Ειδικά Σχολεία της Πάτρας





 Στο πλαίσιο των ενημερωτικών δράσεων της Ο.Λ.Μ.Ε. το μέλος του Προεδρείου Θ. Τσούχλος με τον αιρετό στο ΑΠΥΣΔΕ Δυτ. Ελλάδος-Πρόεδρο Ε.Λ.Μ.Ε. Α΄ Αχαΐας Σπ. Ψαρρά και τον Αντιπρόεδρο Θοδ. Λυρή επισκέφθηκε τα Ειδικά Σχολεία της πόλεως των Πατρών. Οι σύλλογοι των διδασκόντων ενημερώθηκαν για τις θέσεις της Ομοσπονδίας στα θέματα: των διορισμών, του μισθολογικού-ασφαλιστικού-συνταξιοδοτικού καθώς και στις γενικότερες διεκδικήσεις του κλάδου. 


Επισημάνθηκαν:

α) Η ανάγκη άμεσων διορισμών στην Ειδική Αγωγή και τη Γενική Παιδεία, καθώς και ο προβληματισμός ότι από τους 4.500 που έχουν εξαγγελθεί οι προβλεπόμενες θέσεις για τη Β/θμια θα είναι λίγες και ο επιμερισμός τους ανά ειδικότητα θα τις μειώσει περαιτέρω.

β) Οι μισθοί των εκπαιδευτικών έχουν σημαντική μείωση κατά τη μνημονιακή δεκαετία, οι συντάξεις είναι απαράδεκτες ιδιαίτερα μετά το «νόμο Κατρούγκαλου» και το όριο αφυπηρέτησης στην ηλικία των 67 ετών θεωρείται εξοντωτικό.

Γ) Το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Αχαΐας ασφυκτιά χωροταξικά και έχει ανάγκη περισσότερων χώρων, οι οποίοι μολονότι υπάρχουν παραμένουν κλειστοί εξαιτίας της αδυναμίας συνεννόησης διαφόρων Υπουργείων, τα οποία οφείλουν να δώσουν άμεση λύση.

Δ) Το Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο-Λύκειο στεγάζονται σε δύο διαφορετικά κτήρια που απέχουν μεταξύ τους οκτώ χιλιόμετρα, κάτι που δημιουργεί μείζονα προβλήματα στη λειτουργία των σχολικών μονάδων.

Ε) Είναι απαραίτητο η Πολιτεία να αναγνωρίσει τη σημαντικότητα του εκπαιδευτικού λειτουργήματος και να προχωρήσει στην επίλυση των χρόνιων προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο Εθνικά ευαίσθητος χώρος της Παιδείας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε κοσμίως.